GymBeam
www.warhouse.pl

KolorujeMY na 107!

W piątkowy wieczór w lokalu 12 Sports Bar & Restaurant na Stadionie Miejskim w Poznaniu odbyło się wyjątkowe spotkanie. Wzięli w nim udział kibole z całej polski, pracownicy klubów sportowych, biznesmeni, budowlańcy oraz dziennikarze – wszyscy, którzy zaangażowali się w pierwszą edycję akcji charytatywnej KolorujeMY.

Bankiet rozpoczął się do przypomnienia założeń organizatorów Wielkiego Kolorowania, którzy za cel postawili sobie wyremontowanie przynajmniej trzech Domów Dziecka przed końcem 2013 roku. Katarzyna Trzecielińska, jedna z koordynatorek akcji, mogła z pełną satysfakcją przyznać, że plan został wykonany ze sporą nadwyżką – dzięki pomocy sponsorów oraz zaangażowaniu kibiców udało się uzyskać pomoc za przeszło 230 tysięcy złotych, dzięki czemu zakres prac został znacznie poszerzony. Do akcji włączone zostały też kolejne cztery placówki – remonty są w nich już na finiszu.

Spotkanie było nie tylko okazja do integracji całego środowiska zaangażowanego w pierwszą edycję akcji KolorujeMY, ale przede wszystkim zainicjowało kolejną odsłonę pomocy Dzieciom. Cel obrany przez kibiców i sponsorów kilka miesięcy temu mógł zostać uznany za bardzo ambitny, cieszy więc dalsza chęć niesienia pomocy i uzdrawiania atmosfery w polskim futbolu.

– Zapewniamy, że kolejna akcja będzie zakrojona na jeszcze większą skalę. Usłyszycie sporo o TYTAN Lidze KolorujeMY, czyli cyklu imprez promujących remonty, a dodatkowy rozgłos naszej inicjatywie przyniesie ogólnopolski konkurs murali kibicowskich. Poza tym wkrótce wystartuje wielka kampania wizerunkowa, która ma pomóc w oczyszczeniu atmosfery wokół polskiej piłki i kibiców, czyli „Stadion na Plus”. Będzie dużo szumu w social media! – Informował Edgar Trzcieliński, główny koordynator akcji.

Najciekawszą atrakcją piątkowego wieczoru była nocna choreografia na jednej z trybun poznańskiego Stadionu Miejskiego. 107 przygotowanych rac świetlnych trafiło do rąk kibiców reprezentujących ponad 10 różnych obecnych tego dnia ekip, ale także do biznesmenów i przedstawicieli Domów Dziecka, dla których był to „ultrasowski” debiut. Osoby zaangażowane w akcję uformowały napis KolorujeMY, a następnie odpaliły flary rozświetlając mroki stadionu. Warto pokreślić, że niektórzy przekonali się o całkowitej nieszkodliwości pirotechniki odpalanej w sposób odpowiedzialny i przemyślany, która może stać się świetnym urozmaiceniem nie tylko meczów, ale też innych wydarzeń masowych.

Spotkanie w 12 Sports Bar & Restaurant potrwało do późnych godzin nocnych i obfitowało w wiele interesujących rozmów nieoficjalnych, które, miejmy nadzieję, przekonały ludzi biznesu, że, wbrew temu co można na co dzień usłyszeć w telewizji, kibice są poważnymi partnerami do rozmów. Fani futbolu korzystając z okazji starali się zamienić także kilka słów z obecnym na bankiecie przedstawicielem Polskiego Związku Piłki Nożnej – Dariuszem Łapińskim, który w ciepłych słowach wypowiadał się o naszym środowisku i podejmowanych przez nas inicjatywach. Miejmy nadzieję, że był to symboliczny początek realnego dialogu piłkarskiej centrali z kibicami.

– Zakończyliśmy pierwszą edycję akcji KolorujeMY, ale nie spoczywamy na laurach. Już teraz w rozpoczynamy rozmowy z partnerami, aby w tym roku zrobić jeszcze więcej. Mamy pełne poparcie wielu ekip, są z nami duże firmy, przychylnie patrzy na nas PZPN. Musi się udać! – Przekonywali organizatorzy akcji z ramienia Ogólnopolskiego Związku Stowarzyszeń Kibiców. Patrząc na ich zapał i chęć do działania nie można mieć co do tego żadnych wątpliwości. I już teraz możemy zapewnić – KolorujeMY razem z Wami –jako Kibice.net.

Oprócz redakcji naszego serwisu w piątkowym spotkaniu udział wzięli:

Przedstawiciele biznesu: SELENA SA (TYTAN Professional), SGSRW "Grupa Rochna", Kompania Piwowarska SA, For Sport&Marketing;, Deante, HORMANN, TESA, otoDom (Grupa Allegro), Ceramika Tubądzin, Fabryka Mebli BALMA SA, ZPR S.A., GLOBUS, KRISPOL Spółka z o.o., Kancelaria Wawrzynowicz&Wsp;ólnicy, Horyzont, Technologie Internetowe, CANDEO, ABIS, Aftermarket, Jobdone, Studio KG im. Pawła Stencla.

Przedstawiciele Domów Dziecka z: Białegostoku, Częstochowy, Gdańska, Jastrowia, Kutna.

Organizacje: Polski Związek Piłki Nożnej.

Kluby: GKS Katowice: Klub Bokserski BOKS POZNAŃ, Lech Poznań, Lechia Gdańsk, Raków Częstochowa, Pogoń Szczecin, Widzew Łódź.

Media: Telewizja Polska, Głos Wielkopolski, Polska Agencja Prasowa, Weszło.com.

Szkoły budowlane: Zespół Szkół Budowlanych w Poznaniu (Grunwaldzka), Zespół Szkół nr1 z Wielunia, Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Zgierzu.

Kibice: Dzieci Białegostoku, Kibice Lecha Poznań, Kibice Śląska Wrocław, SK1964, SKKK "Złocisto-Krwiści", Stowarzyszenie Kibiców Pogoni Szczecin Portowcy, Stowarzyszenie Kibiców Ruchu Chorzów "Niebiescy", Stowarzyszenie Lwy Północy, Tylko Widzew, Wieczny Raków.

Ze swojej strony chcieliśmy serdecznie podziękować wszystkim, którzy włączyli się w organizację akcji KolorujeMY. Pamiętajcie – RAZEM MOŻEMY WIĘCEJ!